Jyväskylän fyysikkokerho

Kilpailu: Suunnittele haalarimerkki! 19.10.2011

Fyysikkokerhon haalarimerkkitilanne alkaa olla varsin heikko, laarin pohja näkyy jo! On siis hankittava niitä lisää ja tässä vaiheessa heitämme pallon myös teidän suuntaan, arvon kerholaiset.

Nimittäin julistamme täten uuden haalarimerkin suunnittelukilpailun! Joten jos sinulla on edes jonkinlaista graafista näkemystä ja kokemusta, niin ota ihmeessä osaa. Osallistuminen ei vaadi kerhon jäsenyyttä. Merkille emme aseta oikeastaan muita rajoitteita (toki hyvän maun rajoja ei välttämättä kannata rikkoa), kun että joko f(k) tai fyysikkokerho siinä on mainittava.

Kilpailu on avoin marraskuun loppuun saakka (30.11.), johon mennessä voit lähettää taideteoksesi sähköpostitse kerhon varapuheenjohtajalle osoitteeseen mikko.koikkalainen at jyu.fi. Voittajamerkin valitsee arvovaltainen raati ja sen suunnittelijalle on luvassa palkinnoksi Sonaatin ruokalippuja (5 kpl) sekä luonnollisesti ilmainen merkki! Uusi haalarimerkki paljastetaan koko kansalle pikkujouluissa, joista lisää tietoa myöhemmin.

Eli ei muuta kuin kaikki joukolla uutta merkkiä suunnittelemaan!

Kaikki vanhat tiedotteet
Etusivulle